torsdag 25 augusti 2011

Saker som gör mig kluven




Coco Pops som dansar i videon är en av poppinglärarna på Danscenter!
Funderar på om jag ska fortsätta dansa. Jag VILLL. Men nu kom jag in på universitet. Schemat ser ganska tufft ut. Går från kl.09 till kl.17.45 nästa måndag till exempel, och vet inte än hur mycket hemarbete man får. Så frågan är om jag har tid. Eftersom jag inte direkt har cashflow efter en arbetslös sommar full av utgångar vill jag ju ha lite valuta för de 5200 kr man betalar för terminskortet, och inte bara hinna dansa en timme i veckan. Helst varje dag.. åhhhvillvill. Kolla på videon föressten. Poppingspiration!

2 kommentarer:

  1. Det kaaan ju faktiskt vara så att man får energi att orka plugga osv om man tränar!

    SvaraRadera
  2. åh grattis till universitetet!!
    håller med lycke.

    SvaraRadera