måndag 18 juli 2011



Vill tillbaka till Hultsfred och göra allt och träffa alla igen. Det var den bästa festivalen jag har varit på tror jag faktiskt!
Lite kort,
Bästa live-bandet: Beach House eller Braids
Roligaste konserten: Morrissey
Sämsta: Började gråta för att min väska med min iphone och allt jag ägde försvann, fick dock tillbaka allt (:D) utom ca 400 kontanter och min tygpåse som jag använde nästan varje dag förut. Random tjuv tog påsen och plånboken med pengar men plockade ut och lämnade mina bankkort och id-kortet. Hade en mindre väska i tygpåsen och det var den som blev tillbakalämnad!
Most crazy: En 93a i mitt camp som hånglade med gitarristen i Bob Hund, 47 år.
Kände mig coolast när: Jag stod i samma publik som Alice Glass och Ethan Kath från Crystal Castles och dansade. Det var Star Slinger som vi kollade på!
Softast med campingen: Sandstranden och vattentoaletter med tvål och papper.
Lyckan: Att vakna av solen på fredagmorgon när det hade spöregnat i över 12 timmar dagen innan. Hängde alla saker på tork och tog ett dopp i sjön!
Most sneaky: När jag blev visiterad över hela kroppen och i väskan för att man inte får ha alkohol på festivalområdet, och dom inte märkte att jag höll en cider i handen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar